expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 28 november 2015

Länge sen sist nu

Det var verkligen länge sedan jag skrev nu. Visserligen blev det ju så att jag behövde en paus från allt, därmed även bloggandet, men jag hade inte tänkt mig att uppehållet skulle bli såhär långt.

Kort uppdatering i alla fall:
Jag är fortfarande sjukskriven och kommer fortsätta vara det fram till mars nästa år, sen får vi se om det kommer att ske några framsteg vad gäller utredningar, men om så inte blir fallet, så förlängs sjukskrivningen ytterligare. Det känns väl sådär, men jag är glad över att medicineringen har nått en skaplig nivå. Mina humörsvängningar har minskat radikalt och nu handlar det mer om att försöka ta hand om resten när nu grunden är hyfsad stabiliserad. För riktigt bra är det ju inte heller.

Sen sist har det inte hänt alltför mycket. Jag har sett några serier till. Jag har spelat några spel faktiskt. Jag har snöat in mig på Tumblr och träffat en massa fina människor där, några av dem känner jag numera via deras riktiga namn. Jag har tecknat rätt mycket, framför allt digitalt. Jag har läst rätt mycket. Jag har sett lite film. Och jag har börjat lära mig japanska.

Det var väl det.

Ja, samt att jag har ägnat mycket tid åt det som jag hintade åt i slutet av förra inlägget. Det är dags att avslöja sig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!