expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 5 februari 2015

Typiskt nördig klädsmak

Jag har ett par underbara serieleggings som jag snubblade över i en second hand butik i London förra året. De kan inte bli mera jag: jag gillar serier och jag älskar rosa kläder! Serierna är rätt töntiga dock, så någon större givande läsning bjuds det inte på.

Inte nog med det, nåt år på åsele-marknaden (har helt glömt bort när) snubblade jag över ett par jättesöta motivsockar (jag utnyttjar alltid erbjudanden i stil med "köp 15 strumpor för 100 spänn"). De hade "Fjant" från "Trolltyg i Tomteskogen" som motiv.



Så när dessa kombineras får man en rätt nördig outfit av kroppens inferior (nederdelen alltså):


Jag är sällan såhär rolig när det kommer till kläder dock, så passa på och njut nu när jag har ansträngt mig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!