expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 15 september 2014

Ilska och besvikelse

Just nu är jag så förbannad och besviken på Sverige så jag har god lust att radera det här jävla landet från kartan. Valvakan blev bara en enda rysare där den ena besvikelsen efter den andra har ploppat upp som på löpande band. Och jag känner att om det är såhär som folket vill att Sverige ska se ut, då vill jag fan inte bo här! Magen värker av oro och jag kommer ha väldigt svårt att somna inatt...

Ni som gav er röst åt SD, oavsett om ni ställer er helt eller delvis bakom deras politik, skäms på er! Hur fan kan ni rösta EMOT mångfald, trygghet och solidaritet FÖR ALLA?! Hur fan kunde ni vara så jävla dumma?! Hur fan lyckas ni lura er själva så hårt med era usla och helt ogenomtänkta motiveringar endast grundat på ett felriktat missnöje mot helt andra håll?!
Nästa en som dryftar kommentaren "men de är de enda som säger vad alla andra tänker!" kommer att få en fet örfil så att en kanske vaknar upp!

Fy fan för er Sverige! Fy fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!