expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 9 juli 2014

Tävla om en personlig almanacka!

Jag brukar sällan uppmärksamma tävlingar men den här gången är det en sådan bra tävling att jag tänker dela den. Jag vet, det minskar ju definitivt mina chanser att vinna, men å andra sidan är det definitivt något som jag verkligen vill lyfta fram, eftersom jag själv är så hiskeligt nöjd! Jag fattar inte att jag inte har sagt något tidigare!

EPICFAIIL ordnar just nu en tävling där du kan vinna en helt personlig almanacka från just Personligalmanacka, genom att endast kommentera hennes inlägg. Man kan även öka sina chanser att vinna genom att dela tävlingen via sociala medier, såsom bloggar (vilket jag gör nu), facebook, instagram och twitter till exempel.

Den främsta anledningen till att jag nämner det här, är för att jag själv har beställt en personlig almanacka därifrån, och jag har aldrig någonsin haft en bättre sådan! I min är det inte bara enkelt att hålla koll på sina dagar, det är dessutom roligt.

Egenvald gummisnodd och pärmar...

...samt en framsida med mitt porträtt på (har tecknat den själv!)

enkla veckouppslag med listor och anteckningar

Så självklart kommer jag aldrig någonsin att skaffa en ny almanacka från någon annanstans!

1 kommentar:

  1. Fullkomligt älskar min almanacka från personliga almanackor! Vanligtvis brukar jag tröttna på en almanacka efter någon månad och slutar då använda den men dessa almanackor tröttnar jag aldrig på! :)

    SvaraRadera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!