expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 5 juli 2012

Hatobjekt no. 1 med sommaren

Varje sommar är det då samma visa, om och om igen. Skit också...

Igår tyckte jag och Jay att det var en fantastisk idé att fara iväg och bada med några kompisar. Resultatet?

Jag är totalt sönderbränd på axlar, armar, rygg, bröst och lår. För att inte tala om ansiktet och hårbottnen. 

Och nej, jag hade ingen solkräm med mig, dumskallen i mitt huvud tyckte att solen inte brände på så mycket, dessutom var det molnigt av och till, inte kunde väl det vara så farligt?
Fel!

Jag ska inte gå ut på en vecka minst...

1 kommentar:

  1. jag har haft sömnproblem hela livet. ända sen jag föddes så man är väl van och har väl lärt sig att hantera det rätt så bra. Jag har ju ADHD och i och med det så är sömnproblem en del av livet :/

    kram

    SvaraRadera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!