expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 8 april 2012

Sen igen

Jag som hade tänkt att jag skulle hänga med i svängarna nu och följa resa med stor omsorg redan från första början så att jag inte satt där i samma sits som jag alltid har befunnit mig i, med exempelvis Harry Potter, Sagan om Ringen, Twilight, och alla andra bokfenomen som blivit film (nej, jag är inte så sugen på att läsa Eragon!). Men tji fick jag.


Lite mer än två veckor efter att filmen fick premiär i Sverige så börjar jag äntligen läsa boken som jag har haft i min ägo sedan bokrean den 23 februari. 10 kapitel senare är jag helt uppslukad och vill verkligen inte sluta läsa! Jag måste definitivt se filmen på bio känner jag redan nu, om nu inte boken tar en oväntad vändning och jag kommer ångra hela bokköpet såsom jag gjorde med Twilight (hade jag läst den fjärde boken innan jag köpte dem alla så hade jag definitivt inte köpt någon av dem, det kan jag försäkra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!